صفحة 7 من 13 الأولىالأولى ... 56789 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 61 إلى 70 من 123

الموضوع: شجرة الواحه

  1. #61
    An Oasis Pioneer
    الصورة الرمزية alnoobi
    الحالة : alnoobi غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 79
    تاريخ التسجيل : Apr 2006
    الدولة : فوق شقة المجنى عليها عنايات أبوسنه
    العمل : كائد تابية
    المشاركات : 9,626

    افتراضي

    (الأميرأمير)(MZOHAIRy)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)(......)(......)(. .....)
    (......)(......)(......)(......)(......)(......)(. .....)
    (......)(......)(......)(...........)(......)(.... ..)(.
    (......)(......)(......(......)(.......)(......)(. .....)
    (......)(......)( هيثم نافع )(......)(......)(......)(. .....)
    (......)(......)(......)(......)(......)(......)(. .....)
    (......)(......)(......)(......)(......)(......)(. ......)
    (......)(......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(.....)(......)(......)
    (......)(......)(......)(Isis)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(alnoobi) (.ميرامار.)(Ahmad Farahat)

    (الباش مهندسة)(يحيى الشاعر)(hopsan) (.نورية.)(Reka)
    (Farida) (مصرية يعني مصرية)(Disappointed)(وصـال)(.أميرة الشعراء)

    [LINE]hr[/LINE]

    يا خسارة كله اتحجز .. أنا كنت عاوز حاجة في الأرضي علشان لما المنطقة تعمر ممكن تتعمل محل و يبقى تمنها بالشيء الفلاني .. ما علينا .. بارك الله فيما رزق .
    التعديل الأخير تم بواسطة alnoobi ; 16-10-2007 الساعة 12:56 PM
    صباح الخير علي الورد اللي فتح في جناين مصر
    صباح العندليب يشدي بألحان السبوع يا مصر

    صباح الدايه واللفه..... ورش الملح في الزفه

    صباح يطلع بأعلامنا من القلعه لباب النصر


  2. #62
    An Oasis Pioneer
    الصورة الرمزية Mzohairy
    الحالة : Mzohairy غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 99
    تاريخ التسجيل : Apr 2006
    الدولة : Zamalek-Cairo /Vancouver
    العمل : Finance Director
    المشاركات : 12,363

    افتراضي

    مش انا فوق في القمه يا نوبي وانتو كلكوا في القاع؟؟؟


    لكن عمري ما حنساكم

  3. #63
    An Oasis Pioneer
    الصورة الرمزية الباش مهندسه
    الحالة : الباش مهندسه غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 1646
    تاريخ التسجيل : Aug 2007
    المشاركات : 3,911

    افتراضي

    ياشجره ما يهزك ريح


  4. #64
    An Oasis Citizen
    الصورة الرمزية حورس المصرى
    الحالة : حورس المصرى غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 193
    تاريخ التسجيل : Aug 2006
    المشاركات : 912

    افتراضي

    (الأميرأمير)(MZOHAIRy)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)(......)(......)
    (حورس المصرى )(......)(......)(......)(. .....)
    (......)(......)(......)(......)(......)(......)(. .....)
    (......)(......)(......)(...........)(......)(.... ..)(.
    (......)(......)(......(......)(.......)(......)(. .....)
    (......)(......)( هيثم نافع )(......)(......)(......)(. .....)
    (......)(......)(......)(......)(......)(......)(. .....)
    (......)(......)(......)(......)(......)(......)(. ......)
    (......)(......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(.....)(......)(......)
    (......)(......)(......)(Isis)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(alnoobi) (.ميرامار.)(Ahmad Farahat)

    (الباش مهندسة)(يحيى الشاعر)(hopsan) (.نورية.)(Reka)
    (Farida) (مصرية يعني مصرية)(Disappointed)(وصـال)(.أميرة الشعراء)



  5. #65
    An Oasis Pioneer
    الصورة الرمزية alnoobi
    الحالة : alnoobi غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 79
    تاريخ التسجيل : Apr 2006
    الدولة : فوق شقة المجنى عليها عنايات أبوسنه
    العمل : كائد تابية
    المشاركات : 9,626

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mzohairy مشاهدة المشاركة
    مش انا فوق في القمه يا نوبي وانتو كلكوا في القاع؟؟؟
    لكن عمري ما حنساكم
    قمة إيه ؟
    أنت و الأمير أمير واخدين أودتين صفيح على السطوح !
    إنت ما شفتش عمارة يعقوبيان ولا إيه ؟
    التعديل الأخير تم بواسطة alnoobi ; 16-10-2007 الساعة 01:42 PM

  6. #66
    An Oasis Pioneer
    الصورة الرمزية SindBad
    الحالة : SindBad غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 174
    تاريخ التسجيل : Jul 2006
    الدولة : هوايا في وادي النيل
    العمل : مدرس ثانوي
    المشاركات : 8,862

    افتراضي

    (الأميرأمير)(MZOHAIRy)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)(......)(......)
    (حورس المصرى )(......)(......)(......)(. .....)
    (......)(......)(......)(......)(......)(......)(. .....)
    (......)(......)(......)(...........)(......)(.... ..)(.
    (......)(......)(......(......)(.......)(......)(. .....)
    (......)(......)( هيثم نافع )(......)(......)(......)(. .....)
    (......)(......)(......)(......)(......)(......)(. .....)
    (......)(......)(......)(......)(......)(......)(. ......)
    (......)(......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(.....)(......)(......)
    (......)(......)(......)(Isis)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......) ٍ(SindBad)(.ميرامار.)(Ahmad Farahat)

    (الباش مهندسة)(alnoobi)(يحيى الشاعر)(hopsan) (.نورية.)(Reka)
    (Farida) (مصرية يعني مصرية)(Disappointed)(وصـال)(.أميرة الشعراء)
    التعديل الأخير تم بواسطة SindBad ; 16-10-2007 الساعة 01:56 PM

    إنا لله وإنا إليه راحعون

  7. #67
    An Oasis Pioneer
    الصورة الرمزية SindBad
    الحالة : SindBad غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 174
    تاريخ التسجيل : Jul 2006
    الدولة : هوايا في وادي النيل
    العمل : مدرس ثانوي
    المشاركات : 8,862

    افتراضي

    أنا اتبهدلت من الصبح قص ولزق وكل شويه النوبي يجري مني على تحت وجبته بالعافية في السطر التاني والقبطان ها ويجري على فوق ....... لما بصراحة اتشويت
    على اي حال الحمدلله اللي وصلنا لحد كده، وسامحوني اذا كنت لخطبت حد
    قال على رأي المثل: (اللي مالهوش ف الشجر يلخبط الأسامي ) وشكراً

    سندباد جنايني قديم

  8. #68
    An Oasis Pioneer
    الصورة الرمزية hopsan
    الحالة : hopsan غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 195
    تاريخ التسجيل : Aug 2006
    الدولة : البلد اللى هى ماريه و ترابها زعفران
    العمل : بحار و بيحب البحر
    المشاركات : 23,688

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الباش مهندسه مشاهدة المشاركة
    ياشجره ما يهزك ريح
    لأ يهز فروعها و خصوصا التنتوفه اللى فوق اللى فرحان بيها زوهيرى و رفيقه فى السكن الأمير
    إستنى بس لما الدنيا تمطّر و الهوا يشد شويه ... حتلاقيهم نازلين تحت فى الدفا
    و بعدين أنا كنت فى آخر سطر .. إيه اللى طلّعنى فوق ؟
    و بعدين الشجره دى حتكفى مين ولا مين ؟



    مكتوب على موج البحر منذ ولدت ... بأنك للبحر مالك

    سيان تعيش على شط البر... أو فى قوقعه البحر فإنك هالك

  9. #69
    Banned
    الصورة الرمزية الأميرأمير
    الحالة : الأميرأمير غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 50
    تاريخ التسجيل : Apr 2006
    الدولة : Montreal QC Canada
    العمل : Trucking
    المشاركات : 9,714

    افتراضي

    آل أوضه صفيح آل
    ده أنا قاعد ع البروه يا معنمي وكاشف الواحه م الصحرا للصحرا
    بلاش الحقد الأزلي ده ...قولوا بتخافوا م الأسانسير علشان كده أجرتوا سلاملك

  10. #70
    An Oasis Pioneer
    الصورة الرمزية last_samurai
    الحالة : last_samurai غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 209
    تاريخ التسجيل : Aug 2006
    الدولة : بلاد الله الواسعه
    العمل : مهندس
    المشاركات : 2,554

    افتراضي

    (الأميرأمير)(MZOHAIRy)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)(......)(......)
    (حورس المصرى )(......)(......)(......)(. .....)
    (......)(......)(......)(......)(......)(......)(. .....)
    (......)(......)(......)(...........)(......)(.... ..)(.
    (......)(......)(......(......)(.......)(......)(. .....)
    (......)(last_samurai)( هيثم نافع )()(......)(......)(. .....)
    (......)(......)(......)(......)(......)(......)(. .....)
    (......)(......)(......)(......)(......)(......)(. ......)
    (......)(......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(.....)(......)(......)
    (......)(......)(......)(Isis)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......)(......)(......)
    (......)(......) ٍ(SindBad)(.ميرامار.)(Ahmad Farahat)
    (الباش مهندسة)(alnoobi)(يحيى الشاعر)(hopsan) (.نورية.)(Reka)
    (Farida) (مصرية يعني مصرية)(Disappointed)(وصـال)(.أميرة الشعراء)


    جنبك يا هيثم يا حبيبى
    انت مش ناوى تزورنى فى الصين ولا ايه
    مستنيك يا دكتور حسين

    التعديل الأخير تم بواسطة last_samurai ; 16-10-2007 الساعة 03:10 PM سبب آخر: تعديل اللون لعدم وضوح الاسم
    ولمصر في قلب الزمان رسالة .. مكتوبة يُصغي لها الأحياء من مصر تبدأ قصة في طيبها .. تروي الحوادث والعلا سيناء

صفحة 7 من 13 الأولىالأولى ... 56789 ... الأخيرةالأخيرة

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •