صفحة 4 من 28 الأولىالأولى ... 2345614 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 31 إلى 40 من 276

الموضوع: لعبة طريق الحرير

  1. #31
    An Oasis Pioneer
    الصورة الرمزية toota
    الحالة : toota غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 52
    تاريخ التسجيل : Apr 2006
    المشاركات : 5,862

    افتراضي

    بسأل ابني

    بقوله انت في انهي Level ??

    قالي ال 70

    طب معاك كام في حسابك

    قالي 1 Billion

    بقينا من اصحاب البلايين
    Bla..bla..bla..


  2. #32
    An Oasis Resident
    الحالة : Sara غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 233
    تاريخ التسجيل : Sep 2006
    المشاركات : 214

    افتراضي

    قالي 1 Billion

    سلفنى 3 جنية

  3. #33
    An Oasis Pioneer
    الصورة الرمزية toota
    الحالة : toota غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 52
    تاريخ التسجيل : Apr 2006
    المشاركات : 5,862

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sara مشاهدة المشاركة
    سلفنى 3 جنية

    مسمعتيش عن المثل الي بيقول

    ان سرقت اسرق جمل وان عشقت اعشق قمر

    يعني لما تطلبي اطلبي مليون اتنين تلاته وكده

  4. #34
    An Oasis Citizen
    الصورة الرمزية mask_sameh
    الحالة : mask_sameh غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 140
    تاريخ التسجيل : Jun 2006
    المشاركات : 1,814

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة toota مشاهدة المشاركة
    بسأل ابني

    بقوله انت في انهي Level ??

    قالي ال 70

    طب معاك كام في حسابك

    قالي 1 Billion

    بقينا من اصحاب البلايين

    مش البليون دا 1000 مليون

    ابنك المفروض يجي يدي محاضرات هنا
    علمتني الحياة: أن أتألم ولا أبكي، أن أحزن ولا أشكي، أن أشكر ربي، أن أحلم بالجنة.


    تبدأ الحياة بدموع الأم ووليدها, تبكي الأم ألما وفرحة,
    ولا يدري إنسان على ما يبكي الوليد, وتنتهي الحياة بالدموع أيضا,
    وبين دموع البداية ودموع النهاية توجد الكثير من الدموع.


  5. #35
    An Oasis Pioneer
    الصورة الرمزية toota
    الحالة : toota غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 52
    تاريخ التسجيل : Apr 2006
    المشاركات : 5,862

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mask_sameh مشاهدة المشاركة
    مش البليون دا 1000 مليون

    ابنك المفروض يجي يدي محاضرات هنا
    ماهو كله على حسابي يا سامح:cry2:

  6. #36
    An Oasis Pioneer
    الصورة الرمزية ماجد
    الحالة : ماجد غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 25
    تاريخ التسجيل : Apr 2006
    الدولة : مصر المحروسه
    المشاركات : 10,833

    افتراضي

    أنا فى المستوى 23

    بس ده صعب و أنا محتاس مش عارف أعمل حاجه

    منك لله يا سامح .... انت اللى علمتنى اللعبه دى

    بقيت مدمن .... و عاوز أجيب ديب
    و تسلم الأيادى .....هههههههههه

  7. #37
    An Oasis Pioneer
    الصورة الرمزية Karim
    الحالة : Karim غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 1408
    تاريخ التسجيل : Jul 2007
    الدولة : ارض الحضارة
    العمل : A specialist in the sociology
    المشاركات : 2,219

    افتراضي

    الطريف في الموضوع بتاع silk roud ان انا لية صديق في المسوتي 65 امبارح قالي تعالي معايا قولتلة فين قالي هروح نت اسمة فالكون اشحن سلك قولتلة تشحن اية قالي سلك قولت ومالة تعالي نتفرج هو انا هخسر حاجة . لقيتة طلع من جيبة 180 جنية وادهم للرجل زي الشاطر والرجل شحنلة 300 سلك في اللعبة في رصيدة واشتري ب 100 سلك ارنب يلملة الفلوس والنبي هو في كدا اللعبة تحولت بقدرة قادر من لعبة لهوس وجنان باللعبة .

    الحزن دولة لا يعيش فيها سوي الدموع

  8. #38
    An Oasis Pioneer
    الصورة الرمزية ماجد
    الحالة : ماجد غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 25
    تاريخ التسجيل : Apr 2006
    الدولة : مصر المحروسه
    المشاركات : 10,833

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karimo مشاهدة المشاركة
    الطريف في الموضوع بتاع silk roud ان انا لية صديق في المسوتي 65 امبارح قالي تعالي معايا قولتلة فين قالي هروح نت اسمة فالكون اشحن سلك قولتلة تشحن اية قالي سلك قولت ومالة تعالي نتفرج هو انا هخسر حاجة . لقيتة طلع من جيبة 180 جنية وادهم للرجل زي الشاطر والرجل شحنلة 300 سلك في اللعبة في رصيدة واشتري ب 100 سلك ارنب يلملة الفلوس والنبي هو في كدا اللعبة تحولت بقدرة قادر من لعبة لهوس وجنان باللعبة .
    طبعا ده سفه و عبط و هبل كمان

    المفروض الواحد يلعب علشان يتسلى

    و كمان خد بالك فى جماعه بيجيبوا برامج تلعب لهم

    مافيش حد سأل نفسه فيهم ..... طيب أنا بلعب ليه بأه

    المهم

    قولتلى النت اللى اسمه فالكون فين بالظبط


  9. #39
    An Oasis Pioneer
    الصورة الرمزية toota
    الحالة : toota غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 52
    تاريخ التسجيل : Apr 2006
    المشاركات : 5,862

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ماجد مشاهدة المشاركة
    طبعا ده سفه و عبط و هبل كمان

    المفروض الواحد يلعب علشان يتسلى

    و كمان خد بالك فى جماعه بيجيبوا برامج تلعب لهم

    مافيش حد سأل نفسه فيهم ..... طيب أنا بلعب ليه بأه

    المهم

    قولتلى النت اللى اسمه فالكون فين بالظبط


    انت بتقول فيها ابني طول اليوم سايب الجهاز يلعب مع نفسه ويحذرنا من اننا نقفله عشان اللعبه شغاله مع نفسها

    اظن فالكون ده في الهرم

  10. #40
    An Oasis Citizen
    الصورة الرمزية mask_sameh
    الحالة : mask_sameh غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 140
    تاريخ التسجيل : Jun 2006
    المشاركات : 1,814

    افتراضي

    ياحاج الديب مني هديه بس اشوفك بس
    اتلم عليك في اللعبه .. عاوزين نظبط يوم نلعب فيه مع بعض..
    قولي طلعت بتجاره ولا لسه..؟
    بالنسبه شحن السيلك عشان الارنب الحمد لله انا راجل لسه بصحتي وبمد ايدي على الارض اجيب الحاجات اللي بتقع..
    والمصريين الوقتي بيصرفوا فلوس كتير جدا على السيلك.. ودا مكسب اللعبه وقال ايه مجانيه..
    ما تخلي ابنك ياتوتا يظبطني انا و الحج ماجد اهو نستفيد منك بحاجه

صفحة 4 من 28 الأولىالأولى ... 2345614 ... الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •